Servicii SEO Slobozia

Strategii SEO de Succes pentru

+0 afaceri online

Optimizare seo slobozia

De ce investești în SEO?

3 avantaje pe care le aduce Optimizare SEO pentru afacerea ta din Slobozia:
Creșterea traficului organic pe Google
Prin strategii inovative de optimizare SEO, crește traficul organic al site-ului tău din Slobozia prin cuvinte cheie care îți aduc vânzări. Traficul organic este un trafic relevant (targetat), care aduce cele mai multe vânzări pentru cele mai multe site-uri.
Creșterea autorității brandului

SEO este un pilon principal în construirea autorității unui brand. Cele mai mari site-uri de comerț electronic din România generează mai mult de 50% din traficul total numai din traficul organic.

ROI (Return on Investment)

Optimizarea SEO este poate cel mai profitabil canal din punct de vedere venituri/cheltuieli. Investitiile SEO sunt amortizate in timp, dupa care aduc rezultate pe termen lung. Totodată, creșterea cotei de piață a brandului tău duce și la creșterea traficul direct (trafic fără costuri de achiziție).

Promovare seo

Conform unui studiu realizat pe baza a 12 milioane de căutări, primele 3 rezultate de pe prima pagină din Google Search primesc 54,4% din totalul accesarilor. Un alt studiu arată că 90,6% din totalul conținutului nu primește deloc trafic organic de pe Google.

Strategia de generare a vânzărilor a marilor branduri:

Sursa: similarweb.com

Sursa: similarweb.com

Google Ads vs SEO?

În general marile branduri își diversifică sursele traficului de pe motoarele de căutare prin trafic organic (SEO) 80% și trafic plătit 20%.

Promovare google ads vs promovare seo

Sursa: similarweb.com

De ce se mizează atât de mult pe traficul organic?

Pe scurt, pentru că este mai profitabil

Care este profitabilitatea investiției în SEO?

0% pe an

O statistică arată că ROI-ul pentru invetițiile SEO sunt de 275% pe an (3.75$ venituri pentru fiecare 1$ investiți)

0% la 3 ani

O altă statistică arată o medie de 748% ROI la 3 ani și un prag de rentabilitate la 6-16 luni. Rezultatele pot să difere de la industrie la industrie.

Termen scurt vs termen lung în Marketing

Un bugetul de marketing eficient este împărțit după regula 60:40

(60% investiți pe termen lung, 40% investiți pe termen scurt)

Afla mai multe aici: video sau articol.

O parte din ele au efect și pe termen scurt și pe termen lung, la fel cum SEO aduce vânzări și pe termen scurt.

0% termen lung

SEO, PR, TV, Influencer marketing, Content Marketing, Marketing afiliat, Social Media, Email marketing, OOH

0% termen scurt

PPC (Google Ads, Facebook Ads, etc.), Social Media, Email marketing, PR, TV, Influencer Marketing

Termen scurt si termen lung marketing

Cum facem optimizarea SEO?

Mai mult decât clasicul "On-page" și "Off-page"

Iată sinteza procesului nostru de optimizare SEO:

1. Configurare SEO

Google Search Console
Bing Webmasters Tools
Google Analytics
Sitemap
Robots.txt

2. SEO Tehnic

Configurare structură site
Optimizare mobile-friendly
Optimizare viteză website
Duplicate content
Broken links
Structured data

3. Cercetare cuvinte cheie

Identificare cuvinte cheie
Analiză search intent
Analiza competiției
Prioritizare cuvinte cheie

4. Optimizare on-page

Optimizare URL-uri
Optimizare titlu și descriere
Optimizare imagini
Link-uri interne
Link-uri externe
Schema markup

5. Optimizare conținut

Rezolvă problema utilizatorului
Scriere conținut convingător
Optimizare subtitluri
Readability
Imagini si paragrafe scurte
Relevanța tematică

6. SEO off-page

Analiză competitori
Creștere autoritate site
Publicare de articole
PR Digital
Local SEO
Promovare website

Strategie de promovare SEO prin advertoriale de top

Advertoriale seo

Analizăm peste 20 de indicatori cheie pentru a dezvolta o strategie unică de promovare SEO pentru site-ului tău.

Alegem cele mai bune 1% dintr-un total de peste 1400 de publicații online pentru a maximiza efectul promovării SEO.

Colaborarile noastre includ presa online, blog-uri, publicatii specifice fiecarei nise, publicatii nationale si locale, inclusiv din Slobozia.

Livrăm servicii de optimizare SEO numai prin strategii „white-hat” și conținut original.

Instrumente Profesionale SEO pe care le folosim:

Servicii seo semrush
Servicii seo ahrefs
Servicii seo google search console e1666306016986
Servicii seo google analytics e1666306033619
Servicii seo moz
Seo keywords everywhere

Cum monitorizam rezultatele SEO ale site-ului tău?

Planificare lunară
Stabilim de comun acord obiectivele SEO în fiecare lună.
Rapoarte lunare
Îți arătăm rezultatele și progresul în fiecare luna
Întâlniri lunare
Ne întâlnim pentru prezentarea progresului, consultanță și alte întrebări

Agenție SEO cu focus pe:

Creșterea vânzărilor
Creșterea veniturilor și numarului de clienți din Slobozia și din România
Optimizare SEO Profesionala
Magazin online, website de prezentare sau blog
Creșterea autorității brandului
Creșterea loialității și valoarii brandului

Solicită un Audit SEO Gratuit

Întrebări frecvente:

Uite un răspuns extrem de simplu:

SEO este un proces ce are rolul de a-ți aduce clienți prin poziționarea site-ului tău în rezultatele căutării de pe Google.

SEO este cea mai bună investiție pe termen lung, având în medie un ROI de 275% pe an. Aproape 80% din populația României folosește internetul (sursa): asta înseamnă că poți să ajungi la milioane de clienți prin Google, însă există mult mai mulți competitori față de o afacere obișnuită.

Aici intervine SEO: companiile care reușesc să facă cele mai bune optimizări au cel mai mare succes.

Întregul nostru proces de optimizare SEO este explicat mai sus.

Algoritmul Google pentru SEO se bazeaza pe zeci, probabil sute de factori. Câteva recomandări sunt scrise de cei de la Google aici.
Pe scurt, agențiile SEO au împărțit procesul SEO în două părți:

  1. On-Page SEO: crearea unui conținut optimizat după cuvinte cheie, care să atragă clienți și să fie ușor de folosit de clienți și Google.
  2. Off-Page SEO: creșterea autorității site-ului pentru a garanta rezultate pe termen lung.
SEO este o parte importantă a strategiei de marketing digital, pentru că:
  • Crește vizibilitatea brandului și aduce mai mult trafic organic atât din Slobozia, cât și din România
  • Asigură indexarea corespunzătoare de către motoarele de căutare
  • Îmbunătățește experiența clienților și poate aduce o rată mai mare de conversie
  • Crește autoritatea brandului și generează mai mulți clienți și vânzări.

PPC și SEO sunt două modalități diferite de promovare.

SEO dă rezultate foarte bune pe termen lung. Necesită mai mult timp și efort, dar aduce un cost de achiziție mult mai mic pe termen lung pe lângă o creștere consistentă a conversiilor.

PPC este o abordare rapidă pentru face vânzări, însă nu ajută foarte mult la generarea de trafic pe termen lung, fiind necesare invetiții constante cu costuri de achziție mult mai mari.

Este recomandat să se investească atât pe termen lung, cât și pe termen scurt, după regula 60%-40%, descrisă mai sus.

Depinde de competitivitatea cuvintelor cheie pe care le vom targeta și de starea actuală a site-ului. În general, este nevoie de 3-6 luni pentru a genera rezultate, însă de atunci rezultatele vor continua să crească.

De asemenea, acest lucru depinde și de competitivitatea cuvintelor cheie și competiția din punct de vedere SEO de la alte site-uri din Slobozia sau din România.

Foarte important la acest capitol este să găsești o agenție care implementează strategii SEO care să se plieze cu politicile Google.

Multe agenții pot să omită documentația Google și astfel site-ul tău poate să piardă trafic și pozițiile pentru cuvintele cheie.

Uite aici un articol foarte util pe acest subiect, iar aici sunt recomandările Google despre cum să alegi o agenție SEO.